Pirmadienis , spalio 21 2019
Pagrindinis / Technologijos / Viešųjų pirkimų valdymas

Viešųjų pirkimų valdymas

vadovas

Viešieji pirkimai yra gana svarbi verslo dalis nemažam kiekiui Lietuvos įmonių. Tai yra ne tik puiki galimybė patikrinti savo galimybes konkuruojant su kitomis įmonėmis, veikiančiomis toje pačioje srityje, bet ir sėkmės atveju, gaunant ilgalaikes sutartis, ir tokiu būdu garantuojant pajamas tam tikram laikotarpiui. Visgi viešieji pirkimai gerokai skiriasi nuo įprastų pardavimų, kur labai daug ką reiškią žmogiškieji santykiai. Sėkmę čia lemia dažniausiai tik žemiausia pasiūlyta kaina, o surinkta informacija apie įvykusius pirkimus ir jų rezultatus gali gerokai palengvinti pasiruošimą būsimiems pirkimams.

Didžiausias iššūkis, ruošiant viešųjų pirkimų pasiūlymą – teisinga kaina, nes neretai čia turėsite tik vieną galimybę, nuo kurios priklausys viso pasiruošimo rezultatas. Tai ypač svarbu, jei rinkoje yra dar keli konkurentai, gebantys pasiūlyti panašius, ar net tuos pačius gaminius ir taip pat dalyvaujantys tuose pačiuose pirkimuose. Konkursų valdymas gali padėti susisteminti surinktus duomenis, o jų analizė ne tik leis susidaryti bendrą vaizdą, kaip atrodote viešuosiuose pirkimuose, bet ir įvertinti savo konkurentus ir išryškinti jų silpnąsias puses. Norint maksimaliai pasiruošti viešiesiems pirkimams, nepakanka žinoti tik kiek konkursų pavyko laimėti arba pralaimėti, svarbios gali būti ir iš pirmo žvilgsnio, nereikšmingos detalės: kiekiai, pristatymo vietos, pristatymo laikas ir kitos sąlygos. Tik sudėjus viską kartu, galima susidaryti pilną vaizdą apie tai, kaip jūsų įmonei sekasi dalyvauti viešuosiuose pirkimuose.

Daugiau informacijos apie viešųjų pirkimų valdymą, galite sužinoti paspaudus ant nuorodos: http://www.terraproject.lt/funkcionalumas/konkursu-valdymas.aspx.

Gauti rezultatai padės ne vien laimėti daugiau pirkimų, tačiau ir iš anksto nustatyti laimėjimo galimybes, ir netgi priimti sprendimą dėl dalyvavimo viešuosiuose pirkimuose. Taip pat jus galėsite pamatyti ir savo silpnąsias puses, kurios neleidžia laimėti ir imtis reikiamų išvadų, kurios turėtų duoti teigiamą rezultatą.

 

.

Taip pat skaitykite

seo

Kodėl SEO?

Nustatyta, kad interneto paieškos sistemos yra žymiai efektyvesnės nei mokama reklama, nes jos generuoja didelius ...